TNA TV FOTO GALERİ ÜSTÜ
Ara
Zayıflamaya Yardımcı Altı Besin

1 2 3 4 5 6




Yoğurt: Yağsız yoğurdun içindeki kalsiyumun zayıflatıcı etkisi olduğu çeşitli çalışmalarla ortaya konmuştur. Bir çalışmaya göre günde 3 porsiyon yüksek kalsiyumlu ve yağsız yoğurt tüketen obez bireyler, düşük kalsiyum ve yağlı yoğurt tüketen obezlere göre yüzde 22 daha fazla kilo ve yüzde 61 daha fazla vücut yağı kaybetmiştir. Burada en etkileyici sonuç ise yüksek kalsiyumlu, yağsız yoğurt yiyenlerin yüzde 81 daha fazla trunkal (karın bölgesindeki) yağ kaybetmeleridir. Yoğurt hem karbonhidrat hem de proteini bir arada bulundurduğu için kan şekeri regülasyonunda ve açlık kontrolünde etkili olmaktadır.




Sayfamızda yer alan okur yorumları, kullanıcılarımızın kendi görüşleridir. Okur yorumlarından turkiyehaberajansi.com sorumlu tutulamaz.

Yorum Yaz

» İlgili Foto Galeriler
Dil Degistir[Languages]
Dil çevirilerini Google Chrome ve Mozilla Firefox tarayıcılarında sorunsuz olarak kullanabilirsiniz.
D Vitaminine Hasret Kalacağımız Günler Geldi…
A’dan Z’ye D Vitaminini ve eksikliğinin neden olabileceği sağlık problemlerini Hisar Intercontinental Hospital Fizik Tedavi ve Rehabi
Hem Tango Hem Pop
Erdener Koyutürk ile bir söyleşi! İşte Editörümüz Sengul Sonmez'in muhteşem söyleşisi...
Diğer Röportajlar
Tüm Galeriler


Abdulgani SARI
Ahmet KAPLAN
Bihter CAN
Cansen ERDOĞAN
Cemil ALTINAY
Dr. Muhammet ALİYEV
Dr. Nazile ABBASLI
Dursun BORAN
Duygu LADİKLİ
Ersal ÖZKAN
Fedai ÇAKIR
Hasan Uğur EPİRDEN
Hilmi Erkin SEVİN
M. Nuri KAYNAR
Melahat İBRAHİMGIZI
Misafir KALEM
Nigar ALMANQIZI
Yalçın KAMACIOĞLU
Yasemin ERYILDIZ
Yaşar KABA
Hayatınızdan Memnun musunuz?
 
TNA
Ana Sayfa |  Arşiv |  Video |  Foto Galeri |  Üye Ol |  KÜNYE |  MİLLETVEKİLLERİMİZ |  VAKIFLAR |  SENDİKALAR |  KURUMLAR |  VALİLİKLER |  TSK |  KAYMAKAMLIKLAR |  ŞEHİR VE HAYAT DERGİSİ |  YILIN EN İYİLERİ ÖDÜL GECESİ |  İSTANBUL REHBERİ |  Hava Durumu | 
© 2009 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz