TNA TV FOTO GALERİ ÜSTÜ
Ara
Zayıflamaya Yardımcı Altı Besin

1 2 3 4 5 6




Yeşil salata: Düşük kalorili salatalar ana yemek öncesi kendinizi doymuş hissettirecek bir başka iyi seçenektir. Yapılan bir araştırmaya göre yemekle birlikte yenen düşük kalorili küçük salata, öğünde alınan toplam kaloriyi yüzde 7, büyük bir salata ise yüzde 12 azaltabiliyor. Ancak araştırmanın sonuçları yüksek kalorili salatalar için tersinin doğru olduğu ortaya koydu. Öğün sırasında yenen yüksek kalorili küçük bir salata alınan kaloriyi yüzde 8 artırırken, büyük bir salata yüzde 17 artırıyor.




Sayfamızda yer alan okur yorumları, kullanıcılarımızın kendi görüşleridir. Okur yorumlarından turkiyehaberajansi.com sorumlu tutulamaz.

Yorum Yaz

» İlgili Foto Galeriler
Dil Degistir[Languages]
Dil çevirilerini Google Chrome ve Mozilla Firefox tarayıcılarında sorunsuz olarak kullanabilirsiniz.
D Vitaminine Hasret Kalacağımız Günler Geldi…
A’dan Z’ye D Vitaminini ve eksikliğinin neden olabileceği sağlık problemlerini Hisar Intercontinental Hospital Fizik Tedavi ve Rehabi
Hem Tango Hem Pop
Erdener Koyutürk ile bir söyleşi! İşte Editörümüz Sengul Sonmez'in muhteşem söyleşisi...
Diğer Röportajlar
Tüm Galeriler


Abdulgani SARI
Ahmet KAPLAN
Bihter CAN
Cansen ERDOĞAN
Cemil ALTINAY
Dr. Muhammet ALİYEV
Dr. Nazile ABBASLI
Dursun BORAN
Duygu LADİKLİ
Ersal ÖZKAN
Fedai ÇAKIR
Hasan Uğur EPİRDEN
Hilmi Erkin SEVİN
M. Nuri KAYNAR
Melahat İBRAHİMGIZI
Misafir KALEM
Nigar ALMANQIZI
Yalçın KAMACIOĞLU
Yasemin ERYILDIZ
Yaşar KABA
Hayatınızdan Memnun musunuz?
 
TNA
Ana Sayfa |  Arşiv |  Video |  Foto Galeri |  Üye Ol |  KÜNYE |  MİLLETVEKİLLERİMİZ |  VAKIFLAR |  SENDİKALAR |  KURUMLAR |  VALİLİKLER |  TSK |  KAYMAKAMLIKLAR |  ŞEHİR VE HAYAT DERGİSİ |  YILIN EN İYİLERİ ÖDÜL GECESİ |  İSTANBUL REHBERİ |  Hava Durumu | 
© 2009 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz