Ankara Büyükşehir Belediyesi ''zorunlu olmadıkça Ankaralılar araçlarıyla trafiğe çıkmasın uyarısının kaldırıldığını'' bildirdi.
Belediyeden yapılan açıklamada, meteorolojiden gelen bilgilere göre, yoğun yağışın doğuya kaydığı belirtildi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
''Çok zorunlu olmadıkça trafiğe çıkılmaması uyarısı saat 18.00 itibariyle kaldırılmıştır. Ancak yarın yeni bir yağış sistemi beklenmektedir. Bu konuda Ankaralıların yarın için duyarlı olmasını rica ederiz.''
Güncel
Yayınlanma: 16 Haziran 2011 - 22:28
Başkentliler Arabasıyla Çıkabilir
Ankara Büyükşehir Belediyesi ''zorunlu olmadıkça Ankaralılar araçlarıyla trafiğe çıkmasın uyarısının kaldırıldığını'' bildirdi.
Güncel
16 Haziran 2011 - 22:28
İlginizi Çekebilir





















