Tekirdağ Diş Hekimleri Odası Başkanı Birol Karaibiş Tekirdağ Belediyesine gelerek Belediye Başkanı Op.Dr.Adem Dalgıç'la görüştü.
Başkan dalgıç'tan çalışmalar hakkında bilgi alan Karaibiş Diş Hekimleri Odasının Kasım ayında okullarda yapmak istediği eğitim programıyla ilgili destek istedi.
Eğitime her zaman destek verdiklerini belirten Başkan Dalgıç Diş Hekimleri Odasına da destek vereceklerini söyledi.
Güncel
Yayınlanma: 02 Kasım 2010 - 20:12
Diş Hekimlerinden Başkana Ziyaret
Diş Hekimleri Odasından Başkan Dalgıç'a ziyaret
Güncel
02 Kasım 2010 - 20:12
İlginizi Çekebilir





















