Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın bugün Katar Emiri Şeyh Hamad bin Halife el-Tani'yi telefonla aradığı belirtildi.Suudi Arabistan Haber Ajansı (SPA)'da yer alan habere göre, Başbakan Erdoğan ile Katar Emiri arasında gerçekleşen telefon görüşmesinde iki ülke arasındaki bütün alanlardaki ilişkiler ve bu ilişkilerin güçlendirilmesinin yanı sıra bölgede yaşanan olaylar ve gelişmelerin ele alındığı belirtildi.
Siyaset
Yayınlanma: 12 Ocak 2013 - 23:29
Erdoğan, Katar Emiri İle Telefonla Görüştü
Erdoğan'ın bugün Katar Emiri Şeyh Hamad bin Halife el-Tani ile telefonda görüştü.
Siyaset
12 Ocak 2013 - 23:29
İlginizi Çekebilir
























