Edinilen bilgiye göre, ÖSYM 2011 yılından itibaren gerçekleştireceği sınavlarda, sınav güvenlik önlemlerinin bir parçası olarak sınav salonlarında kamera ile kayıt uygulaması başlatacak.ÖSYM, her sınav için tespit edeceği, sınav merkezi, bina ve salon numarası bilgisini gizli tutacak. Sınav salonlarında sınav süresince kamera ile kayıt alınacak.Kamera ile kayıt, sadece sınavın güvenli ve kurallara uygun bir şekilde gerçekleşip gerçekleşmediğini tespit etmek amacıyla yapılacak. Kayda alınan görüntüler, ÖSYM dışında, yargı organları hariç, hiçbir kişi, kurum ve kuruluşla paylaşılmayacak.
Eğitim
Yayınlanma: 16 Mart 2011 - 16:28
Ösym, Sınavları Kamera İle Kaydedecek
ÖSYM 2011 yılından itibaren gerçekleştireceği sınavlarda, sınav güvenlik önlemlerinin bir parçası olarak sınav salonlarında kamera ile kayıt uygulaması başlatacak.
Eğitim
16 Mart 2011 - 16:28
İlginizi Çekebilir






















