Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Dünya Sigarayı Bırakma Günü nedeniyle Derince Dümbüldek Suyu’nda yürüdü. Dumansız Hava Sahasına Destek Olun sloganıyla gerçekleştirilen yürüyüşe Başkan Karaosmanoğlu’nun yanı sıra Derince Belediye Başkanı Ali Haydar Bulut, Büyükşehir Yeşil Alanlar Dairesi Başkanı Cenan Turan, Büyükşehir Başkan Danışmanı Nermin Tol, Derince köy muhtarları, Derince Taşköprülüler Derneği üyeleri ve vatandaşlar katıldı.DÜNYA SİGARAYI BIRAKMA GÜNÜHaftanın üç günü yürüdüğünü belirten Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, Dünya Sigarayı Bırakma Günü dolayısıyla yürüdüklerini belirtti. Sigaranın insanlığın en büyük düşmanlarından biri olduğunu kaydeden Başkan Karaosmanoğlu, “Kocaelililerin sağlıklı bir yaşam sürmesini istiyoruz. Halkımız sigara kullanımına son vermeli. Buna dikkat çekmek istiyoruz” dedi.SAĞLIKLI YAŞAM PARKURLARI YAPIYORUZSağlıklı yaşam parkurlarıyla kent sağlığının yükselmesi için çalıştıklarını belirten Başkan Karaosmanoğlu, “Kocaeli’nin dört bir yanına yürüyüş parkurları kazandırıyoruz. Başta sahil parklarımız olmak üzere parklarımıza ve uygun gördüğümüz yerlere spor aletleri yerleştiriyoruz. Sağlıklı bir kentin adımlarını atıyoruz. İnşallah bu yöndeki çalışmalarımız artarak devam edecek” diye konuştu.
Güncel
Yayınlanma: 03 Haziran 2014 - 00:02
Sigarayı Bırakma Günü'nde Dikkat Çektiler
Başkanlar Karaosmanoğlu ve Bulut, 'Dumansız Hava Sahası'na destek olmak amacıyla Dümbüldek Suyu'nda yürüdüler.
Güncel
03 Haziran 2014 - 00:02
İlginizi Çekebilir





















