İzmir Büyükşehir ve Aliağa Belediyesi birlikte yürüttüğü çalışma sonucu Eşrefpaşa Hastanesi Gezici Sağlık Aracı sayesinde binlerce vatandaş taramadan geçti. Aliağa’da 8 gün boyunca; 987 kişi kan, 197 kişi Smear testi ve 1144 kişi de diş taramasından geçti.
Ücretsiz Birçok Test Yapıldı
Aliağa halkının ücretsiz olarak yararlandığı ve 14 personelle hizmet veren Gezici Sağlık Aracı ile yapılan tarama kapsamında; Kolestrol, Böbrek ve Karaciğer testleri, Kan şekeri, Kansızlık testleri, Romatizma, Hepatit B ve C testleri, Tiroid testi, Brusella (Malta Humması) testleri, Prostat CA testi, Diş Muayenesi ve kadınlara kanser tarama muayenesi yapıldı.
Binlerce vatandaşımıza ücretsiz sağlık taraması 8 gün boyunca toplam 2328 yurttaşın sağlık taramasından yararlandığını belirten Aliağa Belediye Başkanı Turgut Oğuz “Yapılan uygulama ile birçok yurttaşımız taramadan geçti Sağlıkta erken teşhisin önemini hepimiz biliyoruz. Bu açıdan çok önemli bir hizmet olduğunu düşünüyorum” dedi.
Güncel
Yayınlanma: 31 Mart 2010 - 12:04
2328 Kişi Sağlık Taramasından Geçti
İzmir Büyükşehir ve Aliağa Belediyesi birlikte yürüttüğü çalışma sonucu Eşrefpaşa Hastanesi Gezici Sağlık Aracı sayesinde binlerce vatandaş taramadan geçti.
Güncel
31 Mart 2010 - 12:04
İlginizi Çekebilir























