Tatil için Antalya'ya gelenler bunaltıcı sıcaktan kurtulmak için deniz ya da su parklarında serinlemeyi tercih ederken, çalışmak zorunda olanlar ise ilginç yöntemlere başvuruyor.Muratpaşa İlçesi Kızılsaray Mahallesi'nde kurulan haftalık semt pazarında seyyar satıcılık yapan vatandaş, sıcağın etkisinden kurtulabilmek için gölgedeki kaldırım üzerinde uyumayı tercih etti.Duyarlı bir vatandaşın 'acaba bir şey mi oldu' düşüncesiyle seslenmesi üzerine seyyar satıcı uyandı.Bir süre kaldırıma oturarak uykusunun açılmasını bekleyen seyyar satıcı, daha sonra bulunduğu yerden ayrıldı.
Güncel
Yayınlanma: 09 Temmuz 2012 - 16:31
'acaba Bir Şey Mi Oldu?'
Antalya'da çekilen bir fotoğraf görenleri bir an için korkuttu.
Güncel
09 Temmuz 2012 - 16:31
İlginizi Çekebilir





















