Galatasaray'ın ele avuca sığmayan, adı devamlı yaşadığı 'vukuatlarla' anılan futbolcusu Engin Baytar yine yaptı yapacağını!.Sarı-Kırmızılı takımın geçtiğimiz pazar günü ezeli rakibi Fenerbahçe ile oynadığı derbide teknik direktör Fatih Terim tarafından kadroya alınmayan tecrübeli yıldız, bu kez Terim'in sabrını iyice taşırdı.Cumartesi günü açıklanan kadroya alınmayan Engin, maç sabahı 'yedeklerin' katıldığı idmana çıkacaktı. Ancak Engin Baytar bu antrenmana 20 dakika geç kaldı. Yardımcı antrenörlerin, Engin'in aynı zamanda ağzının içki koktuğunu, teknik direktör Fatih Terim'e rapor ettiği ileri sürüldü.TERİM'İN GÖZÜNDEN DÜŞTÜEngin Baytar'ın bu son hareketi, teknik direktör Fatih Terim'in kendisine olan bakış açısını iyice değiştirdi. Başarılı teknik adamın, sezon başında oynanan TFF Süper Kupa maçında hakem Cüneyt Çakır'a saldırdığı için 11 maç ceza aldığında bile koruyup kolladığı Engin'in ya devre arasında elden çıkartılması ya da sezon sonu bitecek olan sözleşmesinin uzatılmaması için Sarı-Kırmızılı yöneticilere rapor vereceği öğrenildi.Aldığı cezalar, agresif tavırları ve sinirli hareketlerinin yanı sıra, bu sezon performansındaki büyük düşüş nedeniyle, Engin Baytar ile Galatasaray'ın yollarının ayrılmasına kesin gözüyle bakılıyor.
Spor
Yayınlanma: 20 Aralık 2012 - 11:48
Antrenmana Alkollü Geldi! Terim Çıldıracak
Cimbom'un Fenerbahçe ile oynadığı derbinin kadrosuna alınmayan yıldızın, maç günü yedeklerin yaptığı idmana ağzı içki kokarak, 20 dakika geç geldiği ileri sürüldü. Yardımcı hocalar da bunu Terim'e rapor etti.
Spor
20 Aralık 2012 - 11:48
İlginizi Çekebilir
























