ABD tarihinde ilk kez toplu organ nakli yapıldı. Başkent Washington’da yapılan böbrek naklinde, 16 böbrek hastası ile 16 organ bağışçısı buluşturuldu. Organ bağışçılarından bazıları uygun böbreğe sahip aile fertleri olurken, büyük bölümü yabancı donörler oldu. İki hafta süren nakillerin tamamı başarıyla gerçekleştirildi ve hem organ verenlerin hem nakil yapılanların durumunun iyi olduğu belirtildi. Doktorlar böbrekleri tükenen ve ölümle pençeleşen hastaların hayatlarının yapılan nakillerle kurtulduğunu açıkladı.
Dünya
Yayınlanma: 26 Kasım 2010 - 14:24
Böbrek Kardeşi Oldular!
ABD tarihinde ilk kez toplu organ nakli yapıldı.
Dünya
26 Kasım 2010 - 14:24
İlginizi Çekebilir
























