Voleybol Bayanlar 1.Ligi’nde oynanan karşılaşmada Sarıyer Belediyesi Bayan Voleybol Takımı kendi evinde İmperial Hastanesi İdmanocağı’nı 3-2 mağlup etti.Mücadelenin galibini son set belirledi.Bahçeköy Kapalı Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmanın setleri 25-20, 23-25, 25-18, 23-25 ve 15-7 olarak sonuçlandı. Voleybolseverlerin yoğun ilgi gösterdiği maça; Sarıyer Belediye Başkanı Şükrü Genç, Meclis Başkan Vekili Hüseyin Coşkun, meclis üyesi Ali Görgülüer, Başkan Yardımcıları Semra Kartal ve Gökan Zeybek, birim müdürleri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Spor
Yayınlanma: 30 Kasım 2015 - 02:21
Boğazın Sultanları, İdmanocağı'nı Affetmedi
Sarıyer Belediyesi Bayan Voleybol Takımı kendi evinde İmperial Hastanesi İdmanocağı’nı 3-2 mağlup etti.
Spor
30 Kasım 2015 - 02:21
İlginizi Çekebilir























