Filipinler Devlet Başkanı Yardımcısı Jejomar Binay, 3 vatandaşının Çin'in Şiamen ilinde zehirli iğneyle idam edildiğini açıkladı. Binay, bu bilgiyi, Filipinler'in Şiamen Konsolosundan aldıklarını belirtti.Filipinlilerin 2008 yılında yakalandığı, bir yıl sonra da suçlu bulunarak idama çarptırıldığı kaydedildi.
Dünya
Yayınlanma: 30 Mart 2011 - 13:37
Çin'de 3 Filipinli İdam Edildi!
Çin'de uyuşturucu kaçakçılığından suçlu bulunan 3 Filipinli idam edildi.
Dünya
30 Mart 2011 - 13:37
İlginizi Çekebilir
























