Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, çok kısa süre içinde önce Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nu Irak'a göndereceğini, ardından da kendisinin Irak'a gideceğini söyledi.
Erdoğan, Türkiye Müteahhitler Birliği'nin düzenlediği ''2010 Yurtdışı Müteahhitlik Hizmetleri Ödül Töreni''ne katıldı.
Irak'ta çok ciddi, güneye doğru yeni yapılanmalar olacağını, Irak'ta riskler bulunduğunu belirterek, ''Ama ekonomi zaten risktir. Girişimcilik risktir, bu riski alarak buralarda hep beraber bazı adımları atarsak gelecek çok daha farklı olacaktır. Ben kısa bir zaman içerisinde Dışişleri Bakanımı Irak'a göndereceğim. hemen arkasından kendim büyük bir heyetle inşallah Irak'a gideceğim'' dedi.
Siyaset
Yayınlanma: 27 Aralık 2010 - 15:48
Erdoğan Irak'a Gidecek
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Irak'a gideceğini açıkladı.
Siyaset
27 Aralık 2010 - 15:48
İlginizi Çekebilir
























