Fenerbahçe'ye transfer olan Sezer Öztürk'e karşılık kırmızı-siyahlı takıma verilen Abdülkadir Kayalı, resmen Eskişehirsporlu oldu.
Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal ve Başkan Vekili Mesut Hoşcan'ın hazır bulunduğu imza töreninde, milli futbolcu ile 3 yıllık sözleşme imzalanırken, bu transfer kırmızı-siyahlıların 5. transferi oldu.
Eskişehirspor daha önce Abdülaziz, Deniz, Mehmet ve Tarık ile anlaşmıştı.
Spor
Yayınlanma: 19 Haziran 2011 - 13:18
Fenerli Genç Resmen Es-es'te!
Sezer Öztürk'ü Fenerbahçe'ye gönderen Eskişehirspor, sarı-lacivertlilerin genç oyuncusuyla sözleşme imzaladı.
Spor
19 Haziran 2011 - 13:18
İlginizi Çekebilir
























