Forma sponsorluğu için düzenlenen imza töreni Vodafone Arena'da yapıldı ve 2 yıllık daha sözleşme imzalandı.İmza töreninde Başkan Fikret Orman, Vodafone Türkiye CEO'su Colman Deegan ve siyah beyazlı futbolculardan Ryan Babel, Atiba Hutchinson, Cenk Tosun ile Oğuzhan Özyakup yer aldı.Başkan Fikret Orman, imza töreninde anlaşma detayları ile ilgili açıklamalarda bulundu.İşte Orman'ın yaptığı açıklamalar:YILLIK 7 MİLYON DOLARLIK BİR ANLAŞMA"Vodafone ile işbirliğimiz 150 milyon Dolar'ı geçmiş durumda. Yıllık 7 milyon Dolar'lık bir anlaşma. Vodafone da bizde bu anlaşmalara bedel olarak bakmıyoruz. İki tarafta çok kazançlı çıktı. Bütün Vodafone ailesine Beşiktaş ile göstermiş oldukları iş birliğinden dolayı teşekkür ediyorum. Vodafone ile çok daha önemli başarılara imza atacağımıza inancım tamdır. Türkiye'nin şu andaki durumu itibari ile dolar bazında hiçbir kayba uğramadan anlaşmalara devam ettikleri için Vodafone Grubu'nada teşekkür ediyorum"VODAFONE, M.UNITED'IN SPONSORUYDU"Vodafone ile yapılan iş birliği kazan kazan iş birliğidir. Vodafone, M.United'ın sponsoruydu ve daha sonra Beşiktaş ile anlaşma yaptılar. Dünya çapında Beşiktaş ile sponsorluk anlaşmaları var. Biz hiçbir ilişkimizde kısa vadeli ilişkilere ve ucuz tenezzül eden kurum değiliz. Biz ilişkilerimize uzun dönemli bakıyoruz. Onlar mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz. Vodafone firmasına çok şey kattık, onlarda bize çok şey kattı."BARCELONA, BİZDEN KAPTIKonç sponsorluğu ile ilgili soruya Orman; "O projeye biz başlamıştık. Barcelona bizden kaptı, sponsorumuzu da kaptı. Uğraştığımız bir ey. Sponsorluk yaptığımız firmaların marka değeri de önemli. Sırt sponsorumuz Barcelona’nın da sponsoru. Çok mutluyuz sponsorlarımızdan. Sağ olskunlar var olsunlar." Orman, Ziraat Türkiye Kupası'nda olaylı geçen Fenerbahçe derbisi ile ilgili de değerlendirmeler yaptı.BU FOTOĞRAFLARIN İÇERİSİNDE OLMAMAMIZ GEREKİYORDU"Gerçekten çok üzgünüm. Üzgünlüğüm skor ile alakalı değildir. Beşiktaş ile Fenerbahçe birçok defa müsabaka oynadılar. Bugünkü fotoğraflara, konuşulanlara baktığımızda futbol yerine futbolun kötü tarafları ortaya çıktı. Ben dün hocam ile de konuştum. Bu fotoğrafların içerisinde Beşiktaş'ın olmasından dolayı büyük üzüntü duyuyoruz. Netice itibari ile dünyanın en güzel stadına rakip taraftar gelmiş, kaliteli oyuncular var. Provokasyon ne olursa olsun bizim bu fotoğrafların içerisinde olmamız gerekiyordu. Bizim adımıza hata yaptıysak kamuoyundan özür diliyorum. Bu kadar özellikle seçilmiş pırlanta gibi çocukların bu kadar işine aşık bir hocanın bu fotoğrafların içerisinde olmasından üzgünüm. Bende de hatalar var. Polemik yaratacak konulara girmememiz lazımdı. O gün itibari ile hizmet veren emniyet görevlilerine teşekkür ediyorum. Fenerbahçe Kulübü'ne Ziraat Türkiye Kupası'nda başarılar diliyorum. Bizim zaten ana uğraştığımız konu Süper Lig ve UEFA Avrupa Ligi'dir. Oyuncularımızdan bu kupaları almalarını temenni ediyorum"
Spor
Yayınlanma: 07 Şubat 2017 - 11:09
Fikret Orman: Herkesten Özür Diliyorum!
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Vodafone ile imzalanan ana sponsorluk sözleşmesi sırasında açıklamalarda bulundu.
Spor
07 Şubat 2017 - 11:09
İlginizi Çekebilir
























