Sarı-Kırmızılı kulübün başkanlık seçiminde Adnan Polat ile Adnan Öztürk yarıştı. Polat 2 bin 944 oyla yeniden başkan seçilirken, Öztürk'e 2 bin 290 oy çıktı. 35 oy da iptal edildi. Şeffaf sandıklardaki seçimde 133 de beyaz liste çıktı. Sponsorluk çalışmaları, şirket birleşmesi, Riva arazisi ve TTArena'nın hayata geçirilişini kapsayan 4 Altın Proje'yi tamamlama sözü veren Polat, zafer konuşmasında 'Sadece ben ve yönetim kurulundaki arkadaşlarımızın bütün bu işlerin üstesinden gelmesi mümkün değil. Görev almak isteyen herkese Galatasaray'ın kapısı açıktır. Kardeşim Adnan Öztürk ve arkadaşlarını da davet ediyorum. Gelsinler, hep beraber çalışalım. Kazanan G.Saray'dır. G.Saray ve G.Saraylılık bir bütündür. Hiç kimsenin bu bütünlüğü bozmasına müsaade etmeyeceğiz. Rakiplerimiz, sportif olarak bizi geçebilir, mali olarak geçebilir, hatta tesis olarak geçebilirler ama hayatları boyunca bizim önümüze geçemeyecekleri bir şey var ki, o da buradan çıkan kültürdür' dedi. İlk tebrik telefonunu Arda Turan'dan alan Polat, sandıktan çıkan sonucu da şöyle yorumladı: Tarihi bir katılım oldu. Samimi olarak söylemem gerekirse ben oy farkının biraz daha yüksek olacağını düşünüyordum. Galatasaray; ben ve arkadaşlarıma şunu söylüyor; 'Biz başlattığınız projeleri bitirmek için size tekrar süre ve yetki veriyoruz. Ancak gözümüz üzerinizde, sizin takipçiniz olacağız'. Derbide de Fair Play rüzgarının devam etmesini sağlayacağız.
Hafta içi ebediyete uğurladığımız Galatasaray'ın eski başkanı Özhan Canaydın'ın oğlu Murat Canaydın da Galatasaray Lisesi'ne gelip oy kullandı. Murat Canaydın hayattaki en büyük arzusunun babası Özhan Canaydın'ın yolundan gidip bir gün Galatasaray Kulübü başkanlığına seçilmek olduğunu söyledi. Babasının seçime karışmak istemediğini anlatan Murat Canaydın, 'Zaten bizim ekipte diyebileceğimiz isimler her iki başkan adayının da listesine dağılmış durumda. Babam seçimden uzak durmaya çalıştı' dedi. Murat Canaydın, kendisinin de bir gün Galatasaray'a başkan olmayı isteyip istemeyeceği sorulunca da 'Hayatımdaki en büyük amacım bu. Babamın yolundan gitmek istiyorum' dedi.
İlk 10 sandıkta Adnan Polat'ın önde gidip, 15. sandıktan itibaren Adnan Öztürk'ün rakibini yakalaması ve kıran kırana bir yarış bekleniyordu. Ancak Polat, yarışı baştan sona önde götürdü. Öztürk, 20. sandık açıldıktan sonra rakibi Adnan Polat'ı tebrik edip yenilgiyi kabullendi. Sabah saatlerinde seçimin yapıldığı Galatasaray Lisesi'ne 300 kadar taraftarıyla gelen Öztürk, sonuçlar belli olduktan sonra sadece listesindeki arkadaşlarıyla salondan ayrıldı.
Adnan Polat, Adnan Öztürk'ün yönetim kurulu listesinden seçime giren Abdurrahim Albayrak ile gergin bir diyalog kurdu. Polat, koridorda karşılaştığı Albayrak'a 'Neden seçime girdin' diye sordu. Albayrak 'Her Galatasaraylı kongre üyesinin seçime girme hakkı vardır' karşılığını verdi. Polat'ın ısrarla 'Projelerin nedir, onu soruyorum sana' demesi üzerine de Albayrak, 'Başkanım, seçilince projelerimizi görürsünüz' cevabını verdi. Albayrak'ın bu konuşmadan oldukça rahatsız olması dikkati çekti. Polat oyunu kullandıktan sonra sonuçları, kongrenin nabzının attığı Çiçek Pasajı'nda bekledi.
Spor
Yayınlanma: 28 Mart 2010 - 09:40
Galatasaray'da 2. Adnan Polat Dönemi
İlk tebrik telefonunu kaptan Arda Turan'dan alan Adnan Polat, Galatasaraylı kongre üyelerinin projelerini tamamlamak için 2 yıllık süre verirken, kendilerine 'Gözümüz üzerinizde' mesajı gönderdiğine dikkat çekti
Spor
28 Mart 2010 - 09:40
İlginizi Çekebilir























