Fenerbahçe'nin nöbetçi golcüsü Semih Şentürk'ün Galatasaray'la görüştüğü ortaya çıktı.
Uzun yıllardır Fenerbahçe'de oynamasına karşın, bir türlü ilk 11'de düzenli olarak yer alamayan Semih'in sabrı artık taştı. Yönetimle ve teknik heyetle arasının açık olduğu bilinen Semih, Galatasaray'la dolaylı olarak görüşüyor.
Kanal Türk'te yayınlanan Serhat Ulueren'in sunduğu Son Kale programında haberin doğruluğunu 3 yerden teyit ettirdiğini belirten Reha Muhtar, açıkladığı bu çarpıcı haberle gündem yarattı.
Muhtar, "Semih'in F.Bahçe'de mutsuz. Aziz Yıldırım'la ve Daum'la da arası açık. Galatasaray, Semih'le dolaylı yollardan ilgileniyor ve o da buna olumlu bakıyor. Bu haberi üç ayrı yerden teyit ettirdim. Semih, sezon sonunda Galatasary'a gidecek." şeklinde konuştu.
Spor
Yayınlanma: 16 Mart 2010 - 10:28
Galatasaray'dan Semih Bombası!
Fenerbahçe'nin nöbetçi golcüsü Semih Şentürk'ün Galatasaray'la görüştüğü ortaya çıktı.
Spor
16 Mart 2010 - 10:28
İlginizi Çekebilir
























