TEM Otoyolu Seyrantepe yol ayrımında meydana gelen zincirleme trafik kazasında 6 kişi yaralandı. Kaza nedeniyle trafiğe kapatılan Ankara ulaşıma yolu açıldı.TEM Otoyolu Maslak Köprülü Kavşağı civarında meydana kazaya karışan araçlar, İstanbul Büyükşehir Belediyesine ait vinç ve çekicilerle kaldırıldı.Kaza yapan bir kamyondan yola dökülen sıvı deterjan da otoyol ekiplerince temizlendi. Çalışmaların ardından TEM Otoyolu yeniden trafiğe açıldı.Bu arada, kaza nedeniyle TEM Otoyolu trafiğinde oluşan yoğunluk Otogar Kavşağı'na kadar uzandı. TEM'i kullanmak istemeyen vatandaşlar ise D-100 karayolu ve Boğaziçi Köprüsü'ne yöneldi. Bu güzergahlarda da trafik arttı.Otoyolda 2 kamyon, otobüs, kamyonet ve otomobilin karıştığı kazada 6 kişi yaralanmış ve kaza nedeniyle TEM Otoyolu Ankara yönünde trafiğe kapanmıştı.
Güncel
Yayınlanma: 17 Kasım 2015 - 08:07
Güncelleme: 17 Kasım 2015 - 14:14
İstanbul TEM'de Zincirleme Kaza: 6 Yaralı
TEM otoyolu Seyrantepe Mevkii, Ankara 2 kamyon, İETT otobüsü, kamyonet ve otomobilin karıştığı zincirleme kazada 6 kişi yaralandı. Kaza sonrasında trafiğe kapanan Ankara yolu ulaşıma açıldı.
Güncel
17 Kasım 2015 - 08:07
Güncelleme: 17 Kasım 2015 - 14:14
İlginizi Çekebilir



















