Aksaray’da bir caminin minaresini yapan Karadenizli ustalar, sezon boyunca takımları Trabzonspor’a şampiyonluk ümidiyle destek vererek, minarenin zirvesine Trabzonspor bayrağı astılar. Şampiyonluk gitti ancak asılan bayrak yerinden indirilemedi.Aksaray Belediyesinin önemli projelerinden biri olan Somuncu Baba Külliyesi ve Kültür Merkezinin cami kısmında çalışan Karadenizli inşaat ustaları Süper Lig devam ederken Minare inşaatının tepesine Türk Bayrağı ile birlikte Trabzon bayrağı da diktiler.Trabzon sporun nefes kesen Süper Lig mücadelesinde şampiyonluğu averajla Fenerbahçe’ye kaptırmasına üzülen Karadenizli işçiler Trabzonspor bayrağını minarenin üzerinde bırakıp gittiler.Yerden yüksekliği yaklaşık 30 metreyi bulan minarede İtfaiye ekipleri yoğun bir çaba gösterseler de merdivenli araçla yetişemedikleri için bayrağa ulaşamadılar .Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta, cami minaresi üzerindeki Trabzonspor bayrağının indirilmesi konusunda talimat verdi.Görevliler minarenin inşaat aşamasında dikilen Trabzonspor bayrağının indirilmesi için çözüm yolu arıyorlar..İzzet Tınmaz TNA - Aksaray
Güncel
Yayınlanma: 28 Mayıs 2011 - 00:20
Karadenizli Ustaların Astığı Bayrak Asılı Kaldı
Aksaray’da bir caminin minaresini yapan Karadenizli ustalar, sezon boyunca takımları Trabzonspor’a şampiyonluk ümidiyle destek vererek, minarenin zirvesine Trabzonspor bayrağı astılar.
Güncel
28 Mayıs 2011 - 00:20
İlginizi Çekebilir























