Bir dizi programa katılmak için Kayseri'de bulunan Bakan Yıldız, Van'daki 7.2 büyüklüğündeki depremin ardından bölgeye kontrollü olarak elektrik verdiklerini söyledi.Yıldız, ''Şu an için bölgeye kontrollü şekilde elektrik veriyoruz, hastanelerin elektrik ihtiyacını karşıladık. Bölgeye şu anda ekip ve donanım takviyesi yapıyoruz. Jeneratörler göndermeye devam ediyoruz. Bölgeye kontrollü şekilde elektrik vermeye devam edeceğiz'' diye konuştu.Bakan Yıldız, Kayseri'deki programını yarıda keserek Ankara'ya hareket etti.
Siyaset
Yayınlanma: 24 Ekim 2011 - 06:59
Kontrollü Şekilde Elektrik Veriliyor
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, Van'daki deprem bölgesine kontrollü olarak elektrik verdiklerini, hastanelerin elektrik ihtiyacını karşıladıklarını bildirdi.
Siyaset
24 Ekim 2011 - 06:59
İlginizi Çekebilir
























