Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında Medipol Başakşehir sahasında 2-1 mağlup olan Eskişehirspor'un taraftarları maç bitiminde tribünleri ateşe verdi.3 KİŞİ HASTANEYE KALDIRILDIMaçı kaybeden Eskişehirspor taraftarı, maçın sonunda açık tribündeki koltukları yakmaya başladı. Taraftarların koltuk parçalarını atması yüzünden 3 kişi hastaneye kaldırıldı. Saha içine giren binlerce taraftar, kale fileleri ve direklerine ile reklam panolarını sökmeye başladı.YANGIN SOYUNMA ODALARINA SIÇRADIYangın, soyunma odalarına giden merdivenlere de sıçradı. Öte yandan sahadan ayrılan taraftarlar, tribünden koltukları da beraberinde götürdü.TARAFTARIN DAĞILMASI BEKLENİYORİtfaiye ekipleri çıkan yangına müdahale etmek için taraftarın dağılmasını bekliyor.
Spor
Yayınlanma: 14 Mayıs 2016 - 21:36
Küme Düştüklerini Sanıp Stadı Yaktılar!
Spor Toto Süper Lig'in 33. haftasında Medipol Başakşehir ile karşı kaşıya gelip yenilen Eskişehirspor'un maçı kaybetmesi üzerine, taraftarlar tribünleri ateşe verdi.
Spor
14 Mayıs 2016 - 21:36
İlginizi Çekebilir
























