Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin organize ettiği Servetiye Şehitlerini Anma programının sekizincisi Başiskele Servetiye Köyü’nde gerçekleştirildi. Mehter konseriyle başlayan programda şehitler için dualar edildi. Anma programında Ramazan dolayısıyla iftar yemeği verildi.RUHLARI ŞAD OLSUNPrograma Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zekeriya Özak, Genel Sekreter Yardımcısı Doğan Erol ve Servetiye ve yakın köylerdeki vatandaşlar katıldı. Servetiye Şehitleri Anma programında konuşan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zekeriya Özak, ‘’Şehit oğulları, şehit çocukları olarak hepimize görevler düşmekte, şimdi bizim için önemli olan birlik ve beraberlik içinde güçlü olmak ve emin adımlarla öncü ve lider bir Türkiye’nin adımlarını sağlam bir şekilde atmak. Bu vesile ile bütün Servetiye şehit ve gazilerimizi saygı ve minnetle anıyoruz, ruhları şad olsun‘’ dedi.ÖNEMLİ BİR CEPHEMilli mücadelede en etkin cephelerden biri olan Servetiye Cephesi, Kocaeli’nin kurtuluşunda çok önemli bir yere sahip. Servetiye Cephesi’nde işgal kuvvetlerine karşı gerçekleşen yoğun direniş Kocaeli’nin özgür kalmasını sağlarken, düşman ilerleyişinin de önüne geçildi.
Güncel
Yayınlanma: 01 Temmuz 2014 - 00:18
Servetiye Şehitleri Anıldı
Büyükşehir Belediyesinin organize ettiği programla Servetiye Şehitleri anıldı.
Güncel
01 Temmuz 2014 - 00:18
İlginizi Çekebilir























