7 Haziran seçimlerinde koluna oy kaşesini bastığı fotoğrafını Instagram hesabından paylaşan Simge Fıstıkoğlu, bu seçimde de bir benzerini yaptı. BU KEZ ELİNİN ÜZERİNE BASTI Instagram hesabından oyunu kullandığını belirten bir fotoğraf paylaşan Fıstıkoğlu'nun fotoğrafında, oy kaşesini elinin üzerine de bastığı görüldü. "YİNE YANLIŞ YERE BASTIM MÜHÜRÜ" Paylaştığı fotoğrafın altına "Yine yanlış yere bastım mühürü. Barışa, demokrasiye, huzura evet.. ve tabi her daim aşka, umuda, çabaya, anlayışa... 1.11.2015" notunu düşen Fıstıkoğlu, oy ver mesajında bulundu.
Magazin
Yayınlanma: 01 Kasım 2015 - 23:52
Simge Fıstıkoğlu Oy Kaşesini Elinin Üstüne Bastı
7 Haziran'da oy kaşesini koluna basan Simge Fıstıkoğlu, bu seçimde de eline bastı. Fıstıkoğlu fotoğrafını "Yine yanlış yere bastım mühürü" mesajıyla paylaştı.
Magazin
01 Kasım 2015 - 23:52
İlginizi Çekebilir
























