İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı ve Dünya Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Birliği (UCLG) Başkanı Kadir Topbaş, BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun ile görüştü.BM Genel Merkezi'nde Ban'ın makamında gerçekleşen görüşmenin ardından açıklama yapılmadı.Topbaş, cuma günü BM'de Sürdürülebilir Kalkınma konusunda düzenlenecek Üst Düzey Siyasi Forum'un açılış oturumunda konuşma yapacak.
Siyaset
Yayınlanma: 25 Haziran 2015 - 02:39
Güncelleme: 26 Haziran 2015 - 03:48
Topbaş, Ban Ki-mun'la Görüştü
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Topbaş, BM Genel Sekreteri Ban Ki-mun ile görüştü.
Siyaset
25 Haziran 2015 - 02:39
Güncelleme: 26 Haziran 2015 - 03:48
İlginizi Çekebilir
























