Transfer sezonunun bombasını Antalyaspor patlattı! Kırmızı-Beyazlı ekip, yılan hikayesine dönen Samuel Eto'o transferini resmen bitirdi.Kamerunlu yıldız futbolcu, Kırmızı-Beyazlı kulübün yöneticileriyle birlikte Milano'dan özel uçakla Antalya'ya geldi.Deneyimli golcüyü havaalanında Antalyasporlu taraftarlar karşıladı.'Eto’o Bize ve Projemize Güvendi'Antalyaspor Kulübü Basın Sözcüsü Hasan Ali Ceylan, Kamerunlu futbolcu Samuel Eto’o ile prensipte anlaştıklarını bildirdi. Ceylan, yaptığı açıklamada, bir süredir transfer etmek için görüşmeler yürüttükleri Eto’o’yu getirmek amacıyla kulüp başkanı Gültekin Gencer ve bazı yöneticilerin Milano’ya gittiklerini hatırlattı.Uzun süren görüşmeler sonucunda Eto’o ile prensipte anlaştıklarını belirten Ceylan, "Türkiye ve Antalya için büyük bir transfer yaptık, taraftara hayırlı olsun. Eto’o bize ve projemize güvendi. Karşılıklı güven duygusu içinde transfer gerçekleşti" dedi. Eto’o’nun başından beri gelmeye gönüllü olduğunu ancak bazı sorunlar nedeniyle transferin geciktiğini vurgulayan Ceylan, "Sorunları ortadan kaldırınca transfer gerçekleşti. Başkan ve yönetim kurulu üyeleri ile Eto’o, uçakla bu akşam Antalya’ya gelecek. Antalya’da son görüşmeleri yapıp imza töreni düzenleyeceğiz" diye konuştu.
Spor
Yayınlanma: 25 Haziran 2015 - 02:28
Güncelleme: 25 Haziran 2015 - 02:38
Ve Eto'o, Antalya'ya Geldi
Antalyaspor, yılan hikayesine dönen Eto'o transferinde mutlu sona ulaştı. Kamerunlu golcü, akşam saatlerinde resmen Antalya'ya geldi.
Spor
25 Haziran 2015 - 02:28
Güncelleme: 25 Haziran 2015 - 02:38
İlginizi Çekebilir
























