Belediye Başkanı Fazlı Kılıç, Kağıthane’yi İlçe Sakinleriyle birlikte yönetiyor. Göreve geldiğinden bu yana, toplumun çeşitli kesimlerini temsil eden guruplarla periyodik olarak İstişare Toplantıları yapan Fazlı Kılıç’ın oluşturduğu Kadın Meclisi, Gençlik Meclisi, Çocuk Meclisi gibi, “Kadın Kent Gönüllüleri” de Mahallelerde oluşturulmuş bir gönüllüler gurubu.
Kadın Meclisiyle bağlantılı olan “Kadın Kent Gönüllüleri”, isminden de anlaşılacağı gibi, Belediye çalışmalarına katkı sağlayan, Mahallelerimizin gönüllü kadınlarından oluşuyor. Başkan Fazlı Kılıç, her yıl periyodik olarak programlı bir şekilde “Kadın Kent Gönüllüleri”yle de toplantılar yapıyor. 2012 yılının ilk Kadın Kent Gönüllüleri toplantısı 01 Mart 2012 Perşembe günü, Seyrantepe Mahallesinde gerçekleştirildi. 700. Yıl Parkında yapılan toplantıya Belediye Başkanı Fazlı Kılıç, Eşi Fatma Kılıç ile birlikte katıldı. Başkan Yardımcıları Mevlüt Öztekin ve Kemal Çavuş’unda bulunduğu programda, AK Parti Kağıthane İlçe Kadın Kolları Başkanı Meryem Tekbıyık, Kadın Meclisi Başkanı Nuran Sevinç, Çevre Koruma Müdürü Canan Atasoy, Temizlik İşleri Müdürü Nazmi Kutlu, Kültür ve Sosyal İşler Müdürü Sedat Bika, Fen İşleri Müdürü Hüseyin Ayrılmak, Özel Kalem Müdürü Levent Dirice, Seyrantepe Mahalle Muhtarı Kemal Kılıç, Seyrantepe AK Parti Mahalle Başkanı Servet Söndür ve Kadın Mahalle Başkanı Adile Koçyiğit de yer aldılar. “Mekânsal Değişimler” CD sinin de izlendiği toplantıda, Kadın Meclisi Başkanı Nuran Sevinç, açılış konuşmasında Kâğıthane Belediyesinin her sene düzenlemiş olduğu Kültürel Gezilerden bahsederek, kayıtların internet üzerinden yapıldığını duyurdu. Çevre Koruma Müdürü Canan Atasoy, geri dönüşümü olan ambalaj atıklarının toplanmasında Kadın Kent Gönüllülerinden büyük destek gördüklerini söyleyerek kendilerine teşekkür etti. Yararlanılacak atıkların çöplerden ayırt edilmesinin iğneyle kuyu kazmak gibi zor olduğunu vurgulayan Atasoy, bu konuda ev, okul, işyeri ve kamusal kuruluşlarla irtibat içinde olduklarını söyleyerek, halkımızın duyarlılığına teşekkür etti. AK Parti Kâğıthane İlçe Kadın Kolları Başkanı Meryem Tekbıyık, Merkezi Hükümetin sosyal alanda yapmış olduğu faaliyetlere ışık tutarak, AK Partili Belediyelerin hizmet anlayışına değindi. Yerel Yönetimler aracılığıyla eğitim alanında da büyük değişiklikler yaşandığını dile getiren Tekbıyık, Okul Öncesi Eğitimde % 11’lerde olan oranın % 40’lara kadar çıkarıldığını söyledi. Seyrantepe Mahalle Muhtarı Kemal Kılıç da, Kent Gönüllülerinin mahalleyi önemseyerek Belediye çalışmalarında büyük gayret gösterdiklerini söyledi. Gönüllülerin Belediye ile işbirliği içinde çalışmalarından mutluluk duyduğunu ifade eden Kemal Kılıç, Belediyeye, toplantıyı düzenleyenlere ve emeği geçen herkese teşekkür etti. Belediye Başkanı Fazlı Kılıç, toplantının ana gayesinin, yaşanılır bir Kâğıthane’yi oluşturarak bir aile ortamında mutluluk içinde hayat sürmeyi amaçladığını söyledi. Zamanla yarıştıkları bu çalışmada, gönüllerini ve emeklerini veren kadınlarımıza teşekkür eden Fazlı Kılıç, toplantıya katılanlara ve emeği geçenlere teşekkür etti. Güncel
Yayınlanma: 03 Mart 2012 - 02:33
2012'nin İlk Toplantısı Yapıldı
Kadın Kent Gönüllüleri, 2012'nin ilk toplantısını Seyrantepe'de yaptı...
Güncel
03 Mart 2012 - 02:33
İlginizi Çekebilir























