Futbolcular şunları söylediler;ALPER POTUK: "Bu benim ilk şampiyonluğum. İnşallah da son olmayacak. Bu şampiyonluk Başkanımız Aziz Yıldırım'a hediye olsun"BEKİR İRTEGÜN: "Biz çok çektik. Bu şampiyonluğu biber gazı yiyen, suçlanan herkese armağan ediyorum. Bu şampiyonluğumuz da diğerleri gibi tertemiz. Taraftarlarımız dolayısıyla kutlasınlar"HASAN ALİ KALDIRIM: "İlk sezonumda şampiyonluk yaşamaktan dolayı çok mutluyum"ALVES: "Tekrar şampiyonluk yaşamaktan dolayı çok mutluyum. Umarım Fenerbahçe ile daha fazla şampiyonluk yaşarız. Bu şarkılarla şampiyonluk kutlamak çok güzel"VOLKAN DEMİREL: "Bu şampiyonluk 3 Temmuz sürecinden beri yaşadığımız zorlukları unutturacak .Bu şampiyonluğu Fenerbahçe için hapis yatan ve tekrar yatacak olan başkanımız Aziz Yıldırım'a armağan ediyoruz."EMRE BELÖZOĞLU: " 3 senedir yaşadıklarımız ortada, herkes her şeyin farkında. Bu şampiyonluk başta başkanımız olmak üzere tüm camiamıza armağan olsun.CANER: "Böyle bir senede çok önemli bir şampiyonluktu. Çok çalıştık ve bu başarıyı hak ettik"KUYT: "Bu fantastik ve bu tarihi kulübün parçası olduğum için çok mutluyum"SOW: "Çok zorlu bir sezon geçirdik. Hiç kolay bir sezon olmadı. Ama çok şükür şampiyonuz"SELÇUK ŞAHİN: "Camiamıza, taraftarımıza, Başkanımıza bu şampiyonluk hayırlı olsun. Bu benim 5. şampiyonluğum, nice beşinci şampiyonluklara inşallah"ERSUN YANAL: "Fenerbahçe oynadığı bu futbolla bu şampiyonluğu hak ettiler. Taraftarın verdiği destekten dolayı çok teşekkür ederiz. Emeği geçen herkese çok teşekkürler"MEHMET TOPAL: "2 yıldır bu camianın içindeyim. Şampiyonluğu hakkettik. Bu şampiyonluk başkanımıza, camiamıza armağan olsun"
Spor
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 00:22
'biber Gazı Yiyenlere Armağan Olsun'
Spor Toto Süper Lig'in bitimine 3 hafta kala şampiyonluğunu ilan eden Fenerbahçeli futbolcular, ilk açıklamalarını yaptılar.
Spor
28 Nisan 2014 - 00:22
İlginizi Çekebilir
























