Spor Toto Süper Lig'in 16. haftasında oynanan Galatasaray maçı sonrasında sağlık kontrolüne giren Fenerbahçe Spor Kulübü'nün Hollandalı yıldızı Dirk Kuyt'tan kötü haber geldi.Fenerbahce.org'dan yapılan açıklamada, "Galatasaray maçının 77. dakikasında sakatlanarak oyundan çıkmak zorunda kalan Hollandalı oyuncumuz Dirk Kuyt'ın, Göztepe Medical Park Hastanesi'nde MR'ı çekildi. Sol arka üst adalesinde kanama ve kısmi yırtık tespit edilen Kuyt'ın tedavisine başlandı." ifadeleri kullanıldı.Kuyt'ın yanısıra forvet Semih Şentürk'ün de sol arka alt adelesinde sertleşme olduğu ve bu nedenle tedbir amacı ile idmana çıkmadığı ifade edildi.
Spor
Yayınlanma: 17 Aralık 2012 - 16:00
Fenerbahçe'ye Kuyt'tan Kötü Haber!
Süper Lig'in 16. haftasında oynanan Galatasaray maçında sakatlanan Fenerbahçeli Dirk Kuyt'ın son durumu ile ilgili açıklama geldi.
Spor
17 Aralık 2012 - 16:00
İlginizi Çekebilir
























