Anayasa Mahkemesi'nin 49. kuruluş yıldönümü etkinliklerine yüksek yargı üyeleri katılmadı.
Bu durumun sorulduğu Anayasa Mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç ise, "Yargıtay ve Danıştay'a tören davetimizi yaptık takdir onların" cevabını verdi.
Güncel
Yayınlanma: 25 Nisan 2011 - 13:36
Kılıç'tan Yüksek Yargıya Mesaj!
Anayasa mahkemesi Başkanı Haşim Kılıç'tan, Anayasa Mahkemesi'nin 49. kuruluş yıldönümüne katılmayan Yüksek Yargıya cevap geldi...
Güncel
25 Nisan 2011 - 13:36
İlginizi Çekebilir





















