Yeni göreve başladığı Erzurum’da ilk bayramını yaşayan Erzurum Valisi Seyfettin Azizoğlu, bayramların sevinç, huzur ve mutlulukların paylaşıldığı, kırgınlıkların ve küskünlüklerin ortadan kalktığı özel ve müstesna günler olduğunu söyledi.Vali Azizoğlu, “Bu kadim, kültür ve medeniyet şehrimizde göreve başlamaktan ve Ramazan Bayramını da sizlerle birlikte geçirmekten kıvanç ve mutluluk duymaktayım.” Dedi.Bayram Mesajında terörü de kınayan Vali Azizoğlu, “Ülkemizin huzur, güven, barış ve yükselişine yönelik her türlü terör eylemlerini kınıyor ve lanetliyorum. Yüce Mevla bu şanlı vatanımızı her türlü bela ve musibetten korusun.” İfadelerini kullandı.Vali Azizoğlu, Ramazan Bayramı mesajında şu ifadelere yer verdi:“Saygıdeğer Erzurumlular,Bu kadim, kültür ve medeniyet şehrimizde göreve başlamaktan ve Ramazan Bayramını da sizlerle birlikte geçirmekten kıvanç ve mutluluk duymaktayım. Bayramlar; sevinç, huzur ve mutlulukların paylaşıldığı, kırgınlıkların ve küskünlüklerin ortadan kalktığı özel ve müstesna günlerdir. Huzur ve güvenin yaşandığı, rahmet, mağfiret ve cömertliğin doruk noktasına ulaştığı Ramazan ayını hep birlikte idrak ederek bayrama ulaşmanın mutluluğunu yaşamaktayız.İslam coğrafyasında devam etmekte olan, savaş, acı ve ıstıraplar, insanlık âlemini derinden üzmekte ve vicdanları yaralamaktadır. Bu bağlamda Ülkemizin huzur, güven, barış ve yükselişine yönelik her türlü terör eylemlerini kınıyor ve lanetliyorum. Yüce Mevla bu şanlı vatanımızı her türlü bela ve musibetten korusun.Bu acı ve ıstırapların son bulduğu bir bayramı kutlamanın arzu ve isteği ile Erzurumlu vatandaşlarımızın Ramazan Bayramını en kalbi duygularımla kutlar, bayramın ilimize, ülkemize ve tüm insanlığa sağlık, huzur, barış ve mutluluk getirmesi temennisiyle, sevgi, saygı ve şükranlarımı sunarım.Seyfettin Azizoğlu
Erzurum Valisi”
Erzurum Valisi”























