Firari iş adamı Cem Uzan, daha önce twitter hesabından oy vereceği partiyi seçime bir hafta kala açıklayacağını duyurmuştu. Bu açıklamanın ardından bugün twitter hesabından hangi partiye oy vereceğini açıkladı."BEN OY KULLANABİLİYOR OLSAYDIM..."Cem Uzan twitter hesabından hangi partiye oy vereceğini şöyle duyurdu: ''Ben oy kullanabiliyor olsaydim MHP'ye oyumu kullanırdım.''Firari iş adamı MHP olmazsa ikinci parti olarak da CHP'yi gösterdi.İşte Cem Uzan'ın o tweetleri;Cem Uzan @UzanCC. 1 sa.
Ben oy kullanabiliyor olsaydım MHP'ye oyumu kullanirdim.Cem Uzan @UzanCC. 2sa.
Genc Psrti'nin emanet oylarını MHP ya da CHPye. Ikisinden hangisini isterseniz tercih ediniz.
Ben oy kullanabiliyor olsaydım MHP'ye oyumu kullanirdim.Cem Uzan @UzanCC. 2sa.
Genc Psrti'nin emanet oylarını MHP ya da CHPye. Ikisinden hangisini isterseniz tercih ediniz.
























