1955 yılında kurulan Türk Diabet Cemiyeti’nde kuruluşundan beri görev yapan ve son 28 yıldır Cemiyet başkanlığını yürüten Prof.Dr. Nazif Bağrıaçık 25 Mart 2012 tarihinde yapılan genel kurul toplantısında genel başkanlığı çalışma arkadaşı Prof. Dr. Hasan İlkova’ya devretti.
Yeni yönetim kurulu aşağıdaki isimlerden oluşmaktadır; Prof.Dr. Hasan ilkova Başkan Prof.Dr. Zeynep Oşar Siva Genel Sekreter Prof Dr. Mehmet Danacı Başkan Yardımcısı Y.M.M. Hüseyin Özdülger Muhasip Üye Ayla Serpil Bağrıaçık Üye Prof.Dr. Barış İlerigelen Üye Prof.Dr. Nazif Bağrıaçık Üye
Prof. Dr Nazif Bağrıaçık’dan ileti: 50 yılı aşan kuruluşu ile ülkemizde şeker hastalığının tanınması, tedavisi ve önlenmesinde öncü olmuş kuruluşumuz, ülke sathına yayılmış şubeleri ve bizimle çalışmış uzmanları ile 6 milyon şeker hastasına ve bir o kadar da aile mensuplarına diyabet konusunda yardımcı olmaktadırlar. Kamu yararına çalışan her iki kuruluşumuz 2007 yılında sizler için birçok yenilik ve açılımlar ile sağlıklı yaşam ve diyabetin komplikasyonlarından korunmanın yollarını ve sırlarını verecektir. Hastalığa sağlıklı tanı konması, gelişmiş bir laboratuar ve testlerle imkânlaşır. Özel Diyabet Hastanesi bu imkânları bünyesinde bulunduran güvenilir bir kuruluştur. Hastanenin kendi sahasında gelişmiş bölümleri, uzun yılların deneyimlerinden sonra yeni gelişimlerle çok başarılı hizmetler vermektedir (Göz tarama bölümü, lazer ve cerrahi bölümleri en modern ameliyatları gerçekleştirmektedir). Ayak bakım ve cerrahi bölümleriyle, Doppler ve Ultrasonografi laboratuarları her gün hastalarımızın hizmetindedir. Hastalarımıza, refakatlerine ve polikliniklerimize gelen herkese sağlıklı beslenmeye uygun hizmet veren bir diyet mutfağımız her gün açıktır. Eğitim her şeyin esasını oluşturur. Diyabet gibi hayat boyu süren bir hastalıkta tedavinin vazgeçilmez en önemli unsur eğitimdir. Her gün eğitim hemşirelerimiz ve haftada bir gün doktorlarımız tarafından bu eğitimler yapılmaktadır. Prof. Dr. Nazif Bağrıaçık Türk Diabet Cemiyeti























