Tutak ilçesindeki dere ıslah çalışmalarının devam ettiğini belirten DSİ 85. Şube Müdürü Celalettin Demir, 6 iş makinesiyle çalışma başlattıklarını söyledi.
Murat nehrinde yürütülen çalışmaların çok önemli olduğunu ifade eden Demir "DSİ olarak Murat nehrinde ıslah çalışması başlattık.
İlçe merkezinde bulunan set delerin hasarlı bölümlerini onarıp, duvarları daha da yükseltiyoruz. Bin 500 metre set de çalışması yapacağız.
Ayrıca şehir içindeki Maksut 1 ve 2 dereleri ile Çermik ve Zegerek derelerinde temizlik çalışması yapacağız" diye konuştu.
Güncel
Yayınlanma: 20 Temmuz 2010 - 16:29
Tutak'da Dereler Islah Ediliyor
Ağrı'nın Tutak ilçesinde bulunan dereler, Devlet Su İşleri (DSİ) 85.Şube Müdürlüğü'ne bağlı ekipler tarafından ıslah ediliyor.
Güncel
20 Temmuz 2010 - 16:29
İlginizi Çekebilir




















